Trening w Domu

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Lubuskie Centrum Walki KRAV MAGA Strona Główna :: Forum Techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sobol
Site Admin


Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 7
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: Nie Sty 27, 2008 6:32 pm    Temat postu: Trening w Domu Odpowiedz z cytatem

Bylbym wdzieczny za pare wskazowek na temat codziennego treningu w domu. Chodzi mi konkretnie o zwylke cwiczenia, co warto robic, ile itd. by zachowac dobra forme fizyczna. Chetnie przeczytam wszystkie propozycje.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Dariusz W.



Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 58

PostWysłany: Pon Sty 28, 2008 12:15 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sobol, napisz jeszcze ile czasu jestes w stanie poswiecic na codzienny trening, ile miejsca masz do dyspozycji i czy posiadasz jakis sprzet do treningu, typu worek, hantle itp. Cool
_________________
"W silowni wycwiczysz miesnie ale nie jaja. Je albo masz albo nie. Le Baner"
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Sobol
Site Admin


Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 7
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: Pon Sty 28, 2008 10:28 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Darku Wink, niestety za duzo czasu nie mam na codzien (a moze jestem leniwy? Wink), ale liczmy ze te 30-45 minut bym wygospodarowal. Sprzetu brak. Miejsce - typowy pokoj, wolnej przestrzeni mozemy liczyc tak 1,5m x 2m.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Dariusz W.



Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 58

PostWysłany: Pon Sty 28, 2008 10:34 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

30-45 min. to nie jest jeszcze tragicznie, gorzej z miejscem do treningu i brakiem jakiegokolwiek sprzetu Shocked
W takim wypadku najrozsadniejszy bedzie trening przekrojowy bazujacy na podstawowych cwiczeniach silowych typu pompki na krzeslach, brzuszki, przysiady itp.
Swietna alternatywa bedzie takze trening w oparciu o gumy treningowe {o dlugosci ok. 1,5m-2m mocowane do mebla, sciany itp.}, ktore mozesz wykorzystac w formie expandera i przerobic wrecz olbrzymi wachlarz zagadnien - uderzenia, kopniecia, poruszanie przod-tyl, cwiczenia silowe, wytrzymalosciowe itd.

Gdybys jednak zdecydowal sie wyskoczyc z domu, np. do silowni, to mozesz posluzyc sie programem treningowym, ktory rozpisalem i udostepnilem dla pierwszej grupy.
Zawiera on tygodniowy cykl treningow silowych z uwzglednieniem treningow KM oraz dni wolnych.
_________________
"W silowni wycwiczysz miesnie ale nie jaja. Je albo masz albo nie. Le Baner"
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Basam



Dołączył: 28 Sty 2008
Posty: 9
Skąd: Żagań - Zielona Góra

PostWysłany: Wto Sty 29, 2008 10:02 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Panie Darku a gdzie można znaleść tygodniową rozpiskę treningu?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Lynch



Dołączył: 29 Sty 2008
Posty: 13

PostWysłany: Wto Sty 29, 2008 12:11 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam
moj trening wyglada tak,
codziennie siłownia, duzo uwagi poswiecam plecom, klacie i barkom, poza tym brzuszki, pompki i podciagniecia. Co jakis czas robie sobie trening siłowy, tzn. na duzych obciazeniach i malo powtorzen. Co dwa dni wchodze na bieżnie i biegam 12 minut z szybkoscia ok. 15 km/h. No i poza tym treningi Krav Maga.
Jednak jest jeden problem, siły mi nie brakuje jednak trudno mi wyrobic mase. Mam 180 cm a waze 71 kg. Jezeli ktos ma jakas rozpiske o diecie lub treningu na mase bylbym wdzieczny za udostepnienie.
_________________
BÓG HONOR OJCZYZNA
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Dariusz W.



Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 58

PostWysłany: Wto Sty 29, 2008 1:43 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Lynch, musisz zdawac sobie sprawe z tego, ze trening KM to przede wszystkim trening wydolnosciowo-wytrzymalosciowy, ktoremu towarzyszy duze spalanie weglowodanow, bialek i skladnikow mineralnych z organizmu, wiec zrobienie masy nie bedzie proste, jest jednak mozliwe Smile

Musimy pamietac o najwazniejszych elementach, ktore musza byc spelnione, aby trening w silowni byl maksymalnie efektywny:

1. Prawidlowy trening {jego rodzaj np. piramidalny, interwalowy, itd}
2. Odkrywanie,ktore cwiczenia sa wlasciwe dla twojej budowy anatomicznej,
3. Wlasciwe odzywianie {pokarm bogaty w bialka, witaminy itd.}
4. Wlasciwe suplementy,
5. Wystarczajacy odpoczynek {regeneracja}

Rozpiska o ktorej wspomnialem wczesniej to podstawowe informacje na temat treningu piramidalnego, do odbioru w sekcji Cool
_________________
"W silowni wycwiczysz miesnie ale nie jaja. Je albo masz albo nie. Le Baner"
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Lynch



Dołączył: 29 Sty 2008
Posty: 13

PostWysłany: Wto Sty 29, 2008 5:25 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

1. Prawidłowy trening (piramidalny), w takim razie zglosze sie po niego w sekcji Cool
2. Jak wspomnialem najwiecej pracuje nad plecami, barkami i klatą jesli chodzi o korpus, a i oczywiscie nogi
3. Codziennie jedzenie wzbogacam o produkty bogate w bialko i weglowodany jak np. mleko i kaszka codziennie na kolacje Cool
4. Ostatnio miałem gajner, bogaty w wiele wartosci energetycznych.
5. Odpoczynek, no coz z tym bywa roznie, w weekend wypoczywam, ale gorzej w tyg kiedy np mam do szkoly na 7 a musze wstac o 6 Crying or Very sad

Na szczescie nie brakuje mi sily i wytrzymalosci - jedne z najwazniejszych rzeczy Twisted Evil
_________________
BÓG HONOR OJCZYZNA
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Dariusz W.



Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 58

PostWysłany: Wto Sty 29, 2008 7:39 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Temat lekko zbacza z treningu w domu, na tematy zwiazane bezposrednio z silownia, proponuje wiec kontynuowanie spraw zwiazanych z silownia w dziale- TRENING W SILOWNI Wink
_________________
"W silowni wycwiczysz miesnie ale nie jaja. Je albo masz albo nie. Le Baner"
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Durden



Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 2
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: Nie Lut 10, 2008 3:50 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam, byłbym wdzięczny za pomoc w rozpisaniu treningu w domu. Mam 180 cm wzrostu i waże 63 kg Shocked (stwierdziłem więc że jestem typowym hardgainerem). W domu dysponuje takim sprzętem: prostą ławką treningową (z możliwością rozkładania), hantlami, expanderem i motywacją Very Happy .
Jestem w stanie poświęcić 60 minut dziennie na trening (oczywiście oprócz poniedziałków i czwartków Razz ) Z góry dziękuję za wszelką pomoc.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
dawidc1994



Dołączył: 03 Lut 2010
Posty: 1

PostWysłany: Sro Lut 03, 2010 9:44 pm    Temat postu: Re: Trening w Domu Odpowiedz z cytatem

Witam, jak mo|na si domy[li, mam [prawie] 16 lat. Mieszkam w GBogowie, a tutaj w okolicy nie ma rzadnej szkoBy, szkóBki KravMagi.
Do niedawna wikszo[ czasuspdzaBem przed komputerem, ale stwierdziBem, |e koniec z tym. Dopiero zaczynam jakiekolwiek treningi, wic chciaBbym si poradzi. Mamok. 173 cm wzrostu i wa|e 70 kg, problem w tym, |e ta masa to nie masa mi[niowa :/ Od kilku miesicy zaczBem wiczy. Do póki byBo ciepBo, du|o czasu spdzaBem nazewntrz. Obecnie mój trening wyglda nastpujco:
-30-60min biegania(zale|nie od pogody)
-wiczenia w domu:
-pompki
-brzuszki
-przysiady
-wiczenia z hantlami
-wykonuj te| takie mo|e troch dziwne wiczenie, nie wiem czy warto to robi, a mianowicie wicz z mBoadszym bratem, i jak ju| wykonamy te wszystkie wcze[niejsze wiczenia, robimy co[ na zasadzie 'padnij!powstaD!'. DziaBa to na takiej zasadzie, |e on przez okres ok. 10-15min wydaje mi polecenia takie jak: x pomek, x przysiadow, x brzuszków, padnij, powstaD [ x=jaka[ ilo[] w jak najszybszym tempie. Mimo pozorów, to wiczenie bardzo wymcza. Zauwa|yBem, |e zwikszyBa si moja wytrzymaBo[c, co prawda nie jest to powalajcy wynik, ale zawsze co[.
ChciaBbym poradzi si eksperta. Mój plan polega na tym, by zbdne kilogramy przeksztaBci w mas mi[niow. Problem w tym, |e nie posiadam sprztu, i dlatego staram si wymy[la wiczenia wykorzystuj mas wBasnego ciaBa.

Czas jaki mog przeznaczy na codzienne treningi nie jest ograniczony. Ze szkoBy wracam o 15, i praktycznie od 16:30 mam wolne. Miejsce to narazie pokój, czyli ok 2,5m x 2,5m, ale jak tylko przyjdzie ocieplenie, równierz miejsca bdzie pod dostatkiem. Sprzt jaki posiadam, to tylko 2 10-cio kilogramowe hantle.
Z niecierpliwo[ci czekam na gumy treningowe.

Pozdrawiam
Dawid

edit:
Panie Darku, czy wie pan od kedy bedzie mozna kupic ten expander?
_________________
Początkujący RazzP
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Lubuskie Centrum Walki KRAV MAGA Strona Główna :: Forum Techniczne Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Charcoal2 Theme © Zarron Media